Teoreticienii din domeniu au definit campaniile electorale ca fiind campanii comerciale în care produsul (cardul bancar/uleiul/detergentul) este un individ, ce trebuie cumpărat o singura dată (în ziua alegerilor), cu o singură monedă (votul), de către cât mai mulţi oameni (electoratul), pentru utilizare îndelungată (un mandat). Iată de ce campaniile electorale sunt, de fapt, nişte campanii publicitare speciale.
Vă prezentăm o listă de servicii pe care agenţia noastră vi le poate oferi.
Servicii de concepţie şi realizare materiale de promovare
• Copy-writer: conceperea de slogane, materiale redactate, discursuri, comunicate de presă, conţinut materiale de propagandă (fluturaşi, pliante, ziare)
• Design şi grafică personalizate
• Fotografii de campanie (fotografii de studio pentru materialele de propagandă: afiş, pliant, banner etc) şi fotografii de consemnare eveniment
• Filmări profesionale pentru realizarea materialelor video de campanie şi pentru consemnarea evenimentelor
• Producţia de spot radio şi spot video (pentru tv, plasme, internet etc)
• Soluţii web – site de campanie (blog-jurnal de campanie), FB
• Machete presă print
Servicii de execuţia de materiale de promovare
• Realizarea/achiziţia şi personalizarea materialelor promoţionale
• Tipărirea materialelor de propagandă (afiş, pliante, bannere, fluturaşi, scrisori, ziare)
• Mediabuying – achiziţionarea de spaţii de difuzare a spoturilor (audio/video) şi publicare a materialelor de publicitate electorală
• Consultanţă în participarea la dezbateri televizate sau radiofonice
Servicii de strategie şi organizare
• Definirea unei strategii de campanie
• Stabilirea unei identitaţi şi a unui mesaj de campanie
• Planificarea principalelor etape ale campaniei
• Organizarea echipelor: echipa de acţiune, echipa de monitorizare, echipa de susţinători
• Stabilirea bugetului şi organizarea cheltuielilor